سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حاشیه ایران اندونزی

 

75 هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه آزادی بعد از پایان بازی هم تیم ملی را تشویق کردند.
گروه : ورزش
< src="http://s7.addthis.com/js/250/addthis_widget.js" type="text/java">

با وجود شروع نیمه دوم دیدار ایران و اندونزی هنوز تعداد زیادی تماشاگر در حال ورود به ورزشگاه آزادی هستند.

 در ادامه بازی تیمهای ایران و اندونزی، یک ضربه ایستگاهی نصیب بازیکنان تیم ملی ایران شد که جواد نکونام پشت این توپ ایستاد و ضربه را زد و علی کریمی نیز در کنار او قرار داشت اما تماشاگران به تشویق کریمی پرداختند.

بعد از این ‌که این موقعیت برای ایران از دست رفت هواداران اندونزیایی که بانوان محجبه زیادی هم در بین آن‌ها به چشم می‌خورد، پرچمهای کشورشان را تکان دادند و هواداران تیم ملی ایران نیز به این رفتار واکنش نشان دادند.

به دلیل حضور تماشاگران زن اندونزیایی، در معدود دفعات سرویس بهداشتی بخشی از ورزشگاه به بانوان اختصاص داده شد اما به دلیل ناهماهنگی‌هایی که وجود داشت هر دو سرویس را آقایان استفاده می کردند که این مساله با اعتراض نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا روبه‌رو شد.

پس از این‌که بازیکنان تیم ملی ایران روی یک کار ترکیبی موقعیتی را بدست آوردند و آن را از دست دادند کی‌روش عصبانی شد و با پا ضربه‌ای به بطری آب زد که این بطری به داخل زمین افتاد.

کریم انصاری فرد و مازیار زارع که بازیکنان دو اخطاره تیم ملی هستند، در VIP حضور دارند.

در خلال بازی تماشاگران فرهاد مجیدی و علی کریمی را تشویق می کردند.

نکته جالب اینکه با شروع بازی در نیمه دوم هنوز تعداد زیادی تماشاگر در راه حضور در ورزشگاه هستند و پیش بینی‌ می‌شود تعداد تماشاگران ایرانی در ادامه بازی به بیش از 75 هزار نفر برسد.


اولین دیدگاه را شما بگذارید

 مدافع تیم...       استقلال...


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ